Re: C300A - wrazenia

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 22:54:08 MET DST

On Tue, 13 Oct 1998 14:44:07 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

<ciach>
>Wow, moje podejrzenia okazaly sie strzalem w dziesiatke! :)))
>Nastepne nasuwajace sie pytanie brzmi zatem: czy mozna jakos obejsc te
>blokade do AGPx1?

Toz przeciez pisalem :) Sterowniki 4.26 beta 2 a w rejestrze wpis
AGPFlags "-1" :)

>A wracajac do tematu fps w GLQ2 - macie moze jakies pomysly, czemu w
>benchmarkach na zachodnich site'ach dla komputerow tej klasy podaja
>39+ fps, a ja mam tylko 32+?

Ustawienia pamieci? Na Quake'a to ma _bardzo_ duzy wplyw. Ja np. mam
maksymalne i przy C333 @ 416 mam 43 fps. Kolejna sprawa to d3dwrapper
- starszy byl szybszy. Jesli masz nowy to wolniejsze wyniki sa OK

> W sumie nie jest to moze jakos strasznie
>istotne, ale juz z czystej ciekawosci. Bo nie wydaje mi sie, zeby byla
>to wina 128kB L2 cache zamiast 512 w normalnym P2.

Raczej nie sadze - w Quake'u widac jej brak w wypadku zwyklego
Celerona ale miedzy Celeronem A a P2 w zasadzie nie ma zadnej roznicy

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex