pytanie o millenium G200

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 22:21:48 MET DST

Czesc
pisalem o swoim problemie (u mnie chodza tylko sterowniki do 4.12 ,nowsze
nie),ale mam troche inne pytanie
ktos pisal niedawno ze gdy ma wylaczane przypiywanie irq to ma mniejsza
wydajnosc .,nie wiem jaka ma karte.Ja ma (podobno ) Millenium G200 SD(matrox
display properties podaje Matrox MGA200 ),w sterownikach pisze ze Millenium
nie obsluguje bus masteringu (moze chodzilo o te stare Millenium)
a zeby on (ten Bus mastering) dzialal powinno byc wlaczone przydzielanie
IRQ.
Niestety u mnie sterowniki dzialaja poprawnie tylko przy wylaczonym
przydzielaniu.Gdy wlaczam to gry mi nie chodza (przynajmniej te
wykorzystujace D3D )
Wiec juz nie wiem.Moze mi ktos wyjasnic?

Jeszcze jedno wystepuje konflikt karty (ale taki niewielki nie
sygnalizowany) ze pokrywaja obszary pamieci z PCI mostkiem PCI do PCI (3
obszary). Gdy mialem i740 to przy sterownikach pisalo ze to normalne,zeby
nie ruszac .Tutaj tj przy Matroxie nic takiego nie pisze.Zmieniac to czy nie
?

Prosze o pomoc.
PiotrP