K6-2 300 na 350-nie startuje

Autor: Wojciech Wendt (wwwojo_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 20:45:25 MET DST

Mam plyte elpina
K6-2 300
MB-586TXV3
64 dimm 10ns (ustawiony na 66Mhz)
Vipera 330 AGP
Ustawiony byl normalnie 3x100 i chodzil OK
Ustawilem na 3,5x100 i przy pierwszym wlaczeniu stanol zaraz po wykryciu
dyskow. Wylaczylem i wlaczylem kompa znowu i liczyl pamiec sprawdzal dyski
ale nie wlaczyl sie monitor ( nie dostal sygnalu). Ustawilem z powrotem
3x100 i dziala ok.

Moze cos w biosie trzeba ustawic? Czy nie ma szans na podkrecenie? Nie
interesuje mnie 4,5x66 czy inne bo chce wykorzystac magistrale 100Mhz.
P.S. jestem troche zawiedziony szybkoscia K6-2 i jeszcze go nie
podkrece-koszmar!!

         ****** Wojciech Wendt******
             wwwojo_at_friko5.onet.pl

--