ASUS P2B i kopiowanie plyt...

Autor: Adam Jakubowski (yarzig_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:02:59 MET DST

Witam wszystkich !

Posiadam plyte P2B, dysk 6GB U-DMA oraz nagrywarke MITSUMI CD-R 2x/8x IDE.
Mam oczywiscie klopot z kopiowaniem plyt bezposrednio z CD-ROM`u
na CD-R. Czy ktos spotkal sie moze z takim problemem ?
Polecono mi te plyte jako jedna z najlepszych a tu okazuje sie, ze
byc moze nie da sie tego ustawic wogole ?
Moze to jest wina CD-ROM`u ? mam BTC 10x.
Moze wymiana CD-ROM`u na U-DMA moze cos pomoze ?
Jesli nie to jaka mam kupic plyte pod PII aby ta nagrywarka zaczela
kopiowac
bez problemu ? Moze ktos ma taka chodzaca konfiguracje i jest
z niej zadowolony ?

--