Co lepsze: Matrox G200 czy 3DFX Banshee ?

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 12:05:22 MET DST

Cześć!

Po ostatnich testach Savage (Vindex - zdaje się), jeżeli chodzi o mój wybór
to został tylko Mystiue G200 z 8 MB SDRAM lub jakieś Banshee 16 MB SDRAM.
Czy ktoś miał już w łapkach jakieś Banshee lub coś słyszał. Zastosowanie?
Głównie 2D ale czasami lubię komfortowo (ale se wymyśliłem) pograć.
Co powinienem wybrać zakładając, że mogę poczekać do połowy listopada i
wydać nie więcej niż 600 zł?
Jeszcze jedno: karta musi posiadać dobre wyjście telewizyjne.

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl