Re: Asus P2B a P2B-E

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:43:29 MET DST

>ROTFL !!!
>Zobacz moje wyjasnienie na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
No od razu ROTFL, a ja pisalem z pamieci i glownie to rzucilo mi sie w
oczy, teraz zajzalem tam jeszcze raz i oto co zobaczylem:
Na samej gorze reklamy wolami (wielkimi literami :) napisali: "Asus
P2B-E consumes only less than 3 watts while others 35 watts, average
in suspend mode"
Fakt ze jest tam tez o ACPI 1.0 oraz Suspend-to-RAM i Suspend-to-Disk
czyli hibernacji - wchodzeniu w stan uspienia bez utraty danych.
Czyli co - nie napisalem bzdury tylko nie cala prawde... :)

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl
+48603187609