Re: Jak popsuc karte graficzna

Autor: Przemek Dargiel (przemek.NOSPAM_at_writeme.com)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:34:57 MET DST

On Wed, 7 Oct 1998 23:10:04 +0200, "a" <a_at_w.pl> wrote:

>Co radzicie ?

Kiedyœ miałem takš sytuację, że zbliżał się ostatni dzień gwarancji a
ja miałem 3 naprawy za sobš i brakowało tej czwartej do wymiany
sprzętu.
Było to za czasów kiedy u prawie każdego studenta elektroniki był
iskrownik (taki pizo-coœtam do zapalania gazu w kuchence) z
rozmontowanš końcówkš. Nadawało się to idealnie do dzwonienia zamiast
żetonów.
Takim iskrownikiem przejechać po wszystkich scalakach, nie ma mowy
żeby karta potem jeszcze działała.
I żadnych œladów.

Przemek Dargiel