Re: LS-120 - czy warto?

Autor: Giecze (giecze_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 00:32:29 MET DST

Witam,

A ja polecam ZIP'a (innym, wiem ze ty juz kupiles LS'a) jesli cena nie jest
podstawowym ograniczeniem. Jest troche drozszy, ale bardziej (choc nadal
slabo) popularny. Nie znam nikogo z LS'em a trzech z Zipami, niby niewielu,
ale juz z 20 razy z nich kozystalem. Nie wspomne o malym, czy wiekszym DTP,
bo tu jest to juz standard. Poza tym szybki, wytrzymaly, bezkonfliktowy (i
ladny z wygladu:-). Prosze nie krytykowac (mnie). Chwale ZIPa, co nie
znaczy ze odradzam LS'a. Moim zdanie jesli ktos moze sobie pozwolic na
ZIP'a to powinien, powoli robi sie z tego standard.

--

Pozdrowienia
Giecze | giecze_at_kki.net.pl |