Re: Jak popsuc karte graficzna

Autor: Juliusz (juliusz_at_wyscigi.multi-ip.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 00:18:41 MET DST

a napisał(a) w wiadomoœci: <6vglbh$f2$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Przypuscmy ze musze popsuc katre graficzna ale tak definitywnie.
>Trzeba to zrobic tak aby nie bylo najmniejszego sladu.
>Odpada zatem 220V do plytki bo pozostaja slady po iskrzacych kablach i
>sciezki moga sie popalic
>Co radzicie ?

Zalecam 220V ! Wez kondensator np. 47n foliowy taki na napiecie 400V. Jeden
kabel sieciowy do masy a nastepnym prze ten kondonek dotknij i tu i tam. Nic
nie bedzie iskrzyc ! Gwarantowane.

Kiedys na gwarancji oddawal mi serwis video a bylo dalej walniete - to tak
zrobilem przez szczeliny wentylacyjne bez zdzierania plomby. :))
I musieli wymienic.

Juliusz