Re: Szlamzung CDrom 24x syf

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 16:40:21 MET DST

                 "Tomasz \"Pilot\" Minkiewicz" <spam.hater_at_dummy.domain>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>A to chyba się przyzwyczaję, zwłaszcza, że ten mój Samsung czyta płytki w
>takim stanie, że żaden inny CDik do którego mam dostęp ich nie chce.

to dlaczego narzekasz??? :)

>Zawsze można wtedy zrezygnować z gwarancji i żądać naprawy/wymiany na
>podstawie rękojmi.

tak, tylko, ze serwis i tak i tak musi potwierdzić usterkę - chyba.

> W Kodeksie Cywilnym nie ma ani słowa o opłatach z tytułu
>oddania sprawnego sprzętu do serwisu.

spotkałem się już z wieloma gwarancjami (nie tylko sprzętu
komputeroweg) w których jednym z punktów gwarancji był właśnie ten
informujący o takim postępowaniu w tej sprawie.

>Ależ to oczywiste! Szansa wystapienia objawów awarii jest wprost
>proporcjonalna do odległości do serwisanta

:)))
chyba odwrotnie.
im większa odległośc tym mniejsze szanse. ;>

;>

[...]

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa