Re: FIC VA 503+ IDE, Viper330 AGP problemy - POMOCY!

Autor: Michal Kosnik (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 09:11:49 MET DST

Mialem podobne problemy , tylko ze na plycie pc-chips , i to po
aktualizacji biosu do karty i plyty .... , z tego co wiem , to openGL z
dyskiem i bus-masteringiem nie ma nic wspolnego , u mnie to bylo tak , mam
stary cd-rom , podlaczony byl tez na druga tasme , ale po instalacji udma
przstal byc widziany , bo standardowo driver instalowal sie na oba kanaly
, a cd-rom nie obslugiwal udma , musialem recznie w rejestrze na drugi
kanal przypisac standardowy driver do ide z windowzy i wszytko poszlo jak
po masle - dysk chodzi na udma , cedek normalnie :-))))

jezeli zas idzie o vipera , to tez mialem podobe objawy - zniknal mi
calkowicie opengl w kwaku - ale sciagnolem nowe drivery do AGP i wszystko
wrocilo do normy - powodzenia :-)))

      Michal Kosnik "Bruner" mailto:michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl
                              http://www.immt.pwr.wroc.pl/~michal