FIC VA 503+ IDE, Viper330 AGP problemy - POMOCY!

Autor: jarry (jarrypl_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 22:29:45 MET DST

Czesc wszystkim,
mialem zainstalowany Win95OSR2 wraz ze sterownikami z dolaczonej plyty.
Troche sie pierniczylo to zdetektowalem ze po odinstalowaniu VIA Bus Master
i przywroceniu standartowego kontrolera wszystko wrocilo do normy - tzn.
twardy chodzil jakby wolniej ale za to zniknely problemy z przeklamanymi
plikami. Teraz zainstalowalem sobie Win98PL wersje sprzedazna i po kilku
wpadkach z plikami ( aplikacje sie zle instalowaly, jakies niespodziewane
zwisy) przyjrzalem sie dokladniej i odkrylem ze rowniez teraz winny byl
sterownik. Rowniez nie pomoglo przeinstalowanie najnowszych driverow ze
strony FICa. Po powrocie do standartowego kontrolera nie widzi mi CDRoma na
drugiej tasiemce, a jak zainstaluje podwojny standartowy kontroler to
rowniez wystepuja bledy. Czy moze ktos mi pomoc?
Prosze odezwijcie sie posiadacze tej plyty to moze konstruktywnie bede mogl
z wami pogadac. Jeszcze napisze jak przeprowadzalem test. Stworzylem plik
50MB (wav choc moze byc dowolny inny) i przegrywam go na inna partycje. Po
przegraniu sprawdzam Norton Commanderem dla W95 opcja "compare files". Dla
sterownikow z plyty i instalowanych przez W98 domyslnie otrzymuje okolo
100-200 roznic. Dla sterownika standartowego zawsze pliki sa identyczne. Jak
kopiuje w DOSie to tez wszystko OK. Tak sobie mysle ze to chyba musi byc
walniete cos w plycie ale chetnie poslucham waszych rad. Moja konfiguracja
to : FIC VA 503+ :), 64MB 100MHz RAM, K6-2-266 na 300, V330 AGP, SB 64, CD
recorder Yamaha CRW4621t.
Oczywiscie probowalem spowolnic caly komputer na maxa ale to nic nie dalo.

I jeszcze z innej beczki, po zainstalowaniu W98 przestal mi chodzic Q2 w
OpenGL, Final Reality sie nie odpala, test Direct X 6 wywala sie zaraz po
szescianie. Co to moze byc? Drivery zainstalowalem 0128 a takze probowalem
Nvidia czy cos takiego. Czy ma sie objawiac bledne dzialanie driverow jesli
nie przejdzie sie na klawiature angielska?

To by bylo na tyle, jesli cie nie zainteresowalo to sorry ze ci zabralem
czas.

Robert J.