Re: Jaki wybrac CD-RW ATAPI?

Autor: Colins (sea_at_ats.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 18:39:03 MET DST

>No to co sciemniasz ze moga wystapic problemy jak dokladnie nie wiesz czy
>wystapia czy nie ? Sprawdzilem juz kilka nagrywarek IDE, sam zarzynam
>Yamahe 401t juz od roku intensywnie i zadnych problemow w takiej wlasnie
>podanej przez ciebie konfiguracji nie mam.

Witam,
Nie siemniam tylko napisalem o tym z czym sie spotkalem, niestety urzadzenia
IDE sa ograniczone w stosunku SCSI. Jezeli u ciebie dziala to w takim razie
jestes szczesliwcem ja znam kilka osob majacych konfiguracje o jakiej
napisalem i bez odpiecia jednego z dyskow lub CD nie mozna kopiowac plytek.
Przy konfiguracji stary dysk i nowy dysk wystepuja rozne problemy w stylu
wieszania sie dyskow podczas kopiowania lub zapisywania na nich. I spotkalem
rowniez plyty ktore nie byly w stanie obsluzyc czterech urzaden IDE. Wiec
przed zakupem nagrywarki IDE nalezy sprawdzic czy taki uklad bedzie dzialal.

Z powazaniem

Colins
sea_at_ats.pl
www.piszczyk.ats.pl