Re: TEAC 524E? - transfer

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 18:32:22 MET DST

Jacek Orlowski napisał(a) w wiadomości: <3618cd06.0_at_news.vogel.pl>...
>Czesc !
>Posiadam naped CD-ROM firmy TEAC x24 o symbolu 524EA.
>W instrukcji jest napisane, ze sredni transfer powinien wynosic
>1800kb/s. Oczywiscie po zakupie napedu zaczalem go testowac
>na wszystkie mozliwe sposoby i... okazalo sie, ze moj sredni transfer
>to okolo 800 kb/s. Zaczalem pytac znajomych "fachowcow" co i jak.
>Dowiedziawszy sie, ze transfer zalezy od sposobu podlaczenia, usta-
>wilem naped w pozycji optymalnej, czyli jako secondary master.
>Zaczalem testy i ... na jednym z programow testujacych zobaczylem
> [...]

Jesli chodzi o transfer sciaganych sciezek audio, to zdaje sie ze TEAC w
nowszych modelach (lub nowszej partii danego modelu) ogranioczyl go do np.
4x (u mnie tak jest 532E).

Ponoc na transfer ma tez wplyw dlugosc kabla... i oczywiscie obecnosc innego
napedu na tym samym IDE.

Podrawiam,

Jakub Chmielewski