Re: drukarki - jaka najlepsza

Autor: Slawek Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 11:44:25 MET DST

Marcin Nawrocki wrote:

> Zachciało mi się kupić drukarkę atramentową. Czy rozdzielczość 720x720 można
> uważać jako dobrą ? Jaką plujkę wybrać żeby była tania (także jeśli chodzi o
> eksploatację) i dobrej jakości ?

Wiesz, rozdzielczość to nie wszystko.
Firma Epson (bo chyba o nią chodzi) zwiększa rozdzielczość, a to
powoduje więcej danych do obróbki i przesłania do drukarki.
Za to HP (mój faworyt) rozwiązuje to inaczej - technologią RET
(technologia zwiększania rozdzielczości).
I wydruki z HP (moim zdaniem) są lepsze niż z Epsona.

Mogę ci polecić HP DeskJet 690C+ (z głowicą Photo).

--
Sławomir Węgorzewski
slawekw_at_microsystems.com.pl