Re: Szlamzung CDrom 24x syf

Autor: ZSigmondt Thomas de Voo Bross (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 20:53:17 MET DST

Czesc !!

>Ha....sorka ze nie wspomnailem ja mam 24x Samsung :((
>Mam go od ok. miesiaca...kupilem bo mialem okazje i czkeac nie moglem np.
na
>Asusa :-o, jak dobic tego Samsunga zeby podl szybciej bo ja tez slyszalem o
>tym e te Sasmungi padaja a gosc gdzie kupowalem wpieral mi ze sa dobre i ze
>zaden im sie jeszcze nie zepsol (terefere kuku) ale kupilem bo w okolicy
nie
>bylo wyboru w czytnikach i ceny byly szok :(

>Jesli mozesz cos poradzic jak dobic lub przyspieszyc "proces starzenia"
tego
>Samsunga24x to plizz pomoz, doloze trche keszu i kupie jakiegos lepszego
>moze poczekam na tego Asusa ?!

Osobiscie uzywam Toshibe 24x od 10 miesiecy i chodzi ladnie ale wiem z
doswiadczenia ze nie ma CD-Groma ktory by nie padl. 3 lata temu mialem cala
serie padajacych Panasonikow 2x (takich z karta). 50% padow mechanika 50%
padow interfejs. W praktyce nie ma CD-roma ktory pracowalby dluzej niz 5
lat. Do rekordzistow naleza MITSUMI 1x (taki z klapa) bo mam jeszcze kilka
dzialajacych przypadkow i stosunkowo malo jest padajacych CD-romow 1x,2x,4x.
Klopoty zaczely sie od wprowadzenia UMAX 5x (kaszaana), A-open 6x, Mitsumi
8x. Dosc dobre byly dwunastki MITSUMI czego nie mozna powiedziec o 16x
,24x,32x,

>2
>
>Ja wczesniej mialem Mitsumi 8x chodzil dobrze tylko strasznie wpadal w
>wibraacje i mial klopot z korekcja i pozbylem sie go za dobra cene (miesiac
>temu za 100zl.).
>Co do A-open to slyszalem same pochlebne opinie ?!
>Jaki polecilbyc czytnik , do 34x ???

Z perspektywy czasu trudno cos polecac bo w danym dniu CD chodzi jak zloto a
po miesiacu masz cala serie padajacych z danego typu. Ja trzymalbym sie
sprawdzonej marki jak Toshiba , NEC lub TEAC (drogie).

Pozdrawiam.