Re: Szlamzung CDrom 24x syf

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 17:05:52 MET DST

ZSigmondt Thomas de Voo Bross napisał(a) w wiadomości:
<1ZrR1.3779$1f.946269_at_news.tpnet.pl>...
[.....]
>Jak na razie nie mialem padnietego Samsunga 32x bo pewnie poprawili mu
>mechanike. Ale problem ten permamentnie wystepuje na 24x z przed 10-ciu
>miesiecy.

Ha....sorka ze nie wspomnailem ja mam 24x Samsung :((
Mam go od ok. miesiaca...kupilem bo mialem okazje i czkeac nie moglem np. na
Asusa :-o, jak dobic tego Samsunga zeby podl szybciej bo ja tez slyszalem o
tym e te Sasmungi padaja a gosc gdzie kupowalem wpieral mi ze sa dobre i ze
zaden im sie jeszcze nie zepsol (terefere kuku) ale kupilem bo w okolicy nie
bylo wyboru w czytnikach i ceny byly szok :(
Jesli mozesz cos poradzic jak dobic lub przyspieszyc "proces starzenia" tego
Samsunga24x to plizz pomoz, doloze trche keszu i kupie jakiegos lepszego
moze poczekam na tego Asusa ?!

>Co do dysanow to raczej sceptycznie na nie spogladam gdyz sa to takie same
>CD-ki jakie produkuje A-OPEN ACER a one tez maja kaprawa mechanike. Mialem
2
>lata temu takiego A-open'a 767 6x byl to syf co nie miara. Nie byl w stanie
>odczytac plytki a po 20-30 minutach pracy przegrywania plytek bez przerwy
>mechanika siadala.
>Jedynie 30% tamtych egzemplarzy pracuje do dzisiaj i to z czkawka.

Ja wczesniej mialem Mitsumi 8x chodzil dobrze tylko strasznie wpadal w
wibraacje i mial klopot z korekcja i pozbylem sie go za dobra cene (miesiac
temu za 100zl.).
Co do A-open to slyszalem same pochlebne opinie ?!
Jaki polecilbyc czytnik , do 34x ???

Na razie, pozdrawiam.

Silver
mailto: silvers_at_box43.gnet.pl | ....bippp.........
http://friko.sos.com.pl/~hzone/ | ...disconnect..!