Re: Gravis Calssic

Autor: KJ (goscio_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 18:07:38 MET DST

Piotr Tomczak napisał(a) w wiadomości:
>Jedynym niedociagnieciem sa nieszczesliwe bufory, przez ktore ta karta
>stracila na popularnosci dosc nie dawno i wszyscy ( mam nadzieje, ze nie)
>przesiadli sie na podle SB - pomijajac "nie podle" AWE.

AWE tez jest do d... Sam go mam, ale sie wstydze, bo jak uslyszalem kiedys
midi na Gravisie to SBki sie schowaly do samego srodka ziemi. Np gitara
overdrive to takie żęchy, że glowa boli, a na GUS brzmi lepiej chyba niz
prawdziwa.
A propos, czy nie mozna jakos przezucic probek midi z GUS na SB? Czy mozna
jakos wykorzystac te "sound font banki"? Moze sie myle, ale one chyba do
tego sa?

KJ