Re: speednet

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 12:13:07 MET DST

Jarek wrote:
> Ja bym proponowal zapoznac sie z jego opcja uninstall. przeciez te
> programy typu speednet to zwykle oszustwo i tak naprawde to nic nie
> przyspieszaja.
>
> Jarek D. _JaR_ ICQ 14863536

mylisz się. SpeedNet może przyspieszyć, o ile masz wolny serwer DNS. Ale!
Jest ale, przez które sobie plułem w brodę przez kilka miesięcy, nie wiedząc
o co chodzi. Otóż jako że korzystam z Internetu na uczelni i serwer DNS jest
piętro niżej SpeedNet tylko zabierał mi drogocenny RAM ;-) i dysk. Więc go
wywaliłem. Ale to co zrobił, zostało. Czyli wpisy do pliku hosts. Dzięki
temu przez długi czas musiałem wpisywać część adresów w postaci cyfrowej, bo
nie łączyło.

pozdrówka

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***