Re: Automatyczne logowanie

Autor: Michał Kollesiński (MKollesinski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 09:59:06 MET DST

Zbigniew Kowalczyk napisał w wiadomości:
>Z peceta na którym jest Windows 95 chcę się podłączyć za pomocą
>szybkiego modemu i połączenia Dail-Up Networking do serwera
>z Windows'em NT.
>
>Wszystko działa bez zażutu tylko jest jeden problem:
>Takie połączenie musi odbywać się przy starcie systemu automatycznie
>bez udziału użytkownika.
>Tymczasem gdy do Autostartu w pełni skonfigurowane wcześniej połączenie
>(powiedzmy, że nazywa się "Moje połączenie") to za każdym razem
>pojawia się okno "Połącz z" w którym wystarczy nacisnąć tylko przycisk
> [...]

Po zainstalowaniu IE4.0 lub oddzielnego rozszerzenia Microsoftu do Dial-up
(niestety nie pamiętam dokładnego adresu, ani nazwy pliku - koledzy
pomóżcie) w okienku Dial-up pojawiła się nowa opcja: "Połącz
automatycznie". Po zaznaczeniu tego i wrzuceniu do autostartu nie powinno
być już problemów.

--
-- Michał Kollesiński