Automatyczne logowanie

Autor: Zbigniew Kowalczyk (zkowalczyk_at_hutapokoj.com.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 15:05:20 MET DST

Z peceta na którym jest Windows 95 chcę się podłączyć za pomocą
szybkiego modemu i połączenia Dail-Up Networking do serwera
z Windows'em NT.

Wszystko działa bez zażutu tylko jest jeden problem:
Takie połączenie musi odbywać się przy starcie systemu automatycznie
bez udziału użytkownika.
Tymczasem gdy do Autostartu w pełni skonfigurowane wcześniej połączenie
(powiedzmy, że nazywa się "Moje połączenie") to za każdym razem
pojawia się okno "Połącz z" w którym wystarczy nacisnąć tylko przycisk
Połącz i wszystko gra. Problem w tym, że te okno nie może się pojawić !!!
Jak to obejść ?

W regedit znalazłem 2 miejsca gdzie są inforamcje o tym połączeniu:
1. HKEY_CURRENT_USER -> RemoteAccess ( -> Profile -> Moje połączenie)
2. HKEY_USERS -> Default -> RemoteAccess ( -> Profile -> Moje połączenie)
Jeżeli ktoś wie co z tym fantem zrobić to byłbym wdzięczny za podpowiedź
na grupę lub na priva

Zbigniew Kowalczyk
e-mail: zibi7_at_priv.onet.pl
zkowalczyk_at_hutapokoj.com.pl