Re: Szlamzung CDrom 24x syf

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 11:33:40 MET DST

Woo Bross napisał(a) w wiadomości: ...
>Pracuje w serwisie komputerowym i mam ostatnio cala serie padajacych
>CD-Romow Samsung 24x rozprowadzanych przez firme ACTION. Awaryjnosc wynosi
>juz 80%. CD-eki nie chca czytac plytek lub nie reaguja na wlazona plytke. A

Ciekawe kiedy moj Samsung 24x padnie ???
Mam go dopiero od miesiaca ;)

>jak zaskocza to za 5-6tym razem. Niektore z nich po wlaczeniu napiecia

Z czytaniem plytek na razie nie mam problemu nawet najbardziej porysowane
odcztuje i to nawet szybko i sprawnie..ciekawe jak dlugo ?!

>otwieraja sie same a niektore przy probie otworzenia tacki za chwilke same
>ja chowaja tak, ze nie zawsze mozna zdazyc z wlazeniem plytki.

Ja zauwazylem cos takiego np. gdy cd-dom jest otwarty (tzn. tacka
wysnunieta)
i rrestaruje kompa....albo jak np. gdy wyskakuje tabelka od biosa ja sobie
wysuwam tacke i jak zaczyna ladowac Winzgroze to sie sama zamyka podczas
uzytowania stalego nie mialem takich "dziwadel" ?!

>Czy ktos z obecnych tu nie mial podobnego problemu.

Patrz wyrzej....czy ktos mi powie kiedy moj Samsung 24x (kupiony miesiac
temu) padnie i jak doprowadzic do tego zeby padl...tylko nie piszcie ze mam
nim rzucac o podloge ;))
Mam plyte PA2005 (bez UDMA) i na razie chodzi dobrze (ale to dopiero
poczatek).
Kupilem tego zloma Samsunaga poniewaz gdy wzialem Dysana 32x do domu to za
cholere nie chcial go bios wykryc i byly jakies konflikty...ponoc slyszalem
ze Dysany nie maja problem ze wspolpraca z dyskami IBM (wlasnie IBMa DTTA
posiadam) i musialem go oddac (Dysana) probowalem przestawiac na slave
master, kanalami i nic nie pomoglo....natomiast w sklepie gdzie tez maja
PA2005 chodzil dobrze czyzby IBM nie lubil Dysana ????

Na razie.

Silver
mailto: silvers_at_box43.gnet.pl | ....bippp.........
http://friko3.onet.pl/lg/silver_x/ | ...disconnect..!