Re: POMOCY !!!!

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 11:37:45 MET DST

Xylodius napisał(a) w wiadomości:
<6ulhaf$3s8g$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...

Wykrec plyte wez zamrazacz w sprayu i w taki sposob sie sprawdza zimne luty
:)
[.....]
>Wyjmij plyte i DOKLADNIE obejrzyj wszystkie lutowania. Jesli gdzies
>miedzy nozka elementu a cyna, ktora jest przylutowany (w dziurce lub
>powierzchniowo)
>albo miedzy ta cyna a sciezka jest jakakolwiek chocby malutka szczelinka to
>to jest zimne lutowanie.

Taa....to wcale nie oznacza zimnego lutu tylko niedolutwanie...zimny lut
ciezko czasmi sprawdzic gdy nie mam zadnej dziury....sposobem ktorym
posluguja sie elektronicy jest wlasnie sposob z zamrazaczem w sprayu (patrz
wyzej)^^^^

Na razie.

Silver