Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 23:51:00 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <6v38pt$ec5_at_h1.uw.edu.pl>...
>O jeżu malusienki, przecież Ty cały czas nie rozumiesz sedna zagadnienia i

Jak juz wspomnialem, nie ma sensu
dalej tego toczyc, bo gdybym chcial
postepowac jak mowisz moglbym
pracowac jedynie na koparce.
Nie przekonasz mnie, ja Ciebie...
Trudno.

>Pszemol
>p.s. Rozmawiałeś z ojcem o swoich poglądach na kradzież? Wspominałeś w
>liście o nim i odniosłem wrażenie (nie wiem czy właściwie), że jest
>uczciwym człowiekiem... Może on będzie jakimś autorytetem dla Ciebie jeśli
>ja nie mogę Cię przekonać, że wyrządzasz swoim postępowaniem zło!

Sluchaj, mojego ojca nie interesuja komputery,
powiem wiecej dla niego to taka skrzynka
i latajace jakies znaczki. Owszem lubi np. pograc
w Chessmastera ( legalnego :) z moim kompem
ale to wszsytko.

A jesli idzie o kradziez, to gdybym bedac
dzieckiem cokolwiek ukradl i on by sie o tym
dowiedzial to kazalby mi to oddac i przeprosic
wiele razy to powtarzal jak bedac w podstawowce
opowiadalem mu ze np. udalo mi sie zwedzic
troche kredy z pokoju nauczycielskiego zeby
popisac z kolegami na chodniku przed szkola.
Kredy nie kazal mi odnosic ale tlumaczyl, ze
nawet to jest nie w porzadku.

Jesli usilujesz insynuowac, ze moj ojciec
jest nieuczciwy to lepiej sobie daruj juz na
tym etapie bo do pyskowki chyba nie zmierzasz.
Tak wiec rodzicow zostawmy moze spokoju.
Ja ogolnie uwazam temat za zamkniety, bo
nie mam czasu na bezsensowne juz wymiany
ripost polegajacych na obalaniu coraz to kolejnych
zarzutow ktore moze maja i sens, ale nie dzis
i nie w obecnej (przynajmniej mojej) rzeczywistosci.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman