Re: A-bit BH6, Celeron 333: Problem!

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 10:16:53 MET DST

Fachman napisał(a) w wiadomości: ...
>Mozliwe ze masz zwalona plyte, zwlaszcza ze jezeli sa podobne objawy na
>dwoch roznych kosciach. Co do wrazliwosci ABIT`ow na pamieci to dotyczylo
>raczej BX6 ze wzgledu na zastosowanie dodatkowych buforow.

Zauważyłem, że te kostki pamięci, które się źle wykrywają mają jednakowe
oznaczenia na scalaczkach:
LGS GM72V16421CT10K
Natomiast ta, która się dobrze detektuje ma:
LGS GM72V16821CT10K
Myślę, że w tym problem.

>To jest ten sam bios pomylili sie z data zamiast 09 powinno byc 07

Bez komentarza!

>minucie
>To wydaje sie potwierdzac objawy zwalonej plyty.
Spokojnie, od razu zwalona.
Przez dwa dni używałem karty na układzie RIVA128. Zero problemów. Sprzedałem
i dlatego włożyłem S3 Trio (do czasu zakupu nowej karty). Dodam, że w trybie
normalnym też chodzi ale muszę ustawić 16 kolorów. Więc pracuję sobie w
800x600x4 bity bo 1024x768 nie przewiduje 4 bitów na tej karce.
Czy to zmienia postać rzeczy?

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl