Re: Pomocy! Procek mi zwalnia! - nowe fakty!

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 10:16:55 MET DST

Alexy napisał(a) w wiadomoœci: <35C238D7.8E99EB1F_at_zt.szczecin.tpsa.pl>...
>Mialem kiedys cos takiego i pomogl upgrade biosu.
>W moim przypadku przyczyna byly bledy w zarzadzaniu energia
>po uspieniu kompa do jakiegos tam stopnia i ruszeniu myszka
>bios zapominal przywrocic czestote zegara.
>
>Alexy

Sorry, ze wracam do tematu zprzed lat ale moze sie to komus przyda.
Nie wiem jaka byla przyczyna i skad sie nagle wziela ale po upgrade BIOS'u
jak reka odjal. Wszystko wrócilo do normy!

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl