Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 14:56:12 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <6uv10e$hlj_at_h1.uw.edu.pl>...

>Jesteś złodziejem i tyle. Nie wierzę abyś kiedykolwiek zmienił
>swe przekonania i gdy kiedyś będziesz miał tę wymarzoną
>firmę będziesz kupował licencję tylko ze strachu przed karą.
>Nic się nie zmieni - pokusie posiadania narzędzia za darmo
>nie oprze się żadna bariera moralności, bo już ją przełamałeś.

W poprzednim poscie zaznaczylem, zebys
przestal rozprawiac o tym co ja bede robil
w przyszlosci, bo widze, ze wiesz to znacznie
lepiej ode mnie. Obecnie wszystkie gry lacznie
z Quake`m mam legalne i zapewniam Cie, ze
nie ze wzgledu na bojazn przed kara.

>Teraz kradniesz wyznaczając sobie granicę jaki typ kradzieży
>jest jeszcze moralny a to prowadzi w prostej linii do przesuwania
>tej granicy w wiadomym kierunku.

Bzdura, mam 21 lat i nic w przyszlosci nie bedzie
mnie w stanie zmusic abym ukradl samochod
czy chocby gazete ze sklepu. Wiem to na 100%
i takie czyny mnie oburzaja. Ja juz mam stabilny
poglad na rozne sprawy i niestety Twoje gadanie
i przepowiednie sa pozbawione jakiegokolwiek
sensu. O tym co mysle nt. kradziezy softu napisalem
post wyzej odpowiadajac na Twoje zarzuty.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman