Re: g200 czy Savage ???

Autor: Piniek (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 11:18:09 MET DST

Dnia Tue, 29 Sep 1998 22:42:29 GMT, "Fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
napisał(a):

>dostepna.
>nie wiedzialem i nie sadze zeby normalny uzytkownik to wiedzial. Ja mowie o
>tym co moglem ustawic. Moglbys na przyszlosc przyblizyc mi ta operacje.
Co oznacza, że nie zapoznałeś się z instrukcją obsługi i nie przeczytałeś
dostępnej dokumentacji. Dostępnej w pakiecie ze sterownikami oczywiście.
Większość 'normalnych uzytkowników' zdaje się uważać instrukcje za jakąś
zbędną makulaturę a ich czytanie za stratę czasu. I potem mamy takich
fachmanów od wszystkiego czyli niczego.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://home.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html