Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 06:26:48 MET DST

>Dokladnie, ponadto jesli ja nie skopiuje
>od znajomego z firmy poligraficznej
>3D Studio to firma Autodesk i tak na
>mnie nie zarobi, bo w sklepie z pewnoscia
>tego nie kupie. Wiec w zasadzie nikomu
>pieniedzy z kieszeni nie ubedzie przez to.
Gdybyś nie ukradł 3D Studio może kupiłbyś
jakiś tańszy program innej firmy lub napisał
sobie sam (za darmo).

>Skoro mam w przyszlosci godnie zyc i wychowac
>dzieciaka na pozadnego czlowieka to

To już jest śmieszne i żałosne. No chyba,
że chcesz wychować dzieciaka na złodzieja.

>odniescie to do kradziezy wycieraczki
>za 300$ z szyby przedniej mercedesa
cena/wartość nie ma zupełnie znaczenia
kradzież jest kradzieżą i z takimi fundamentami
moralnymi nie odróżnisz nigdy zła od dobra.

>Ponadto nie wiem, czy dla Adoba nie bedzie
>to z pozytkiem, gdy za 7 lat zakupie licencje na
>ich program wraz z kolejnmi upgrade`mi w przyszlosci.
>Zyskaja z pewnoscia X * 300$ a ile by stracili
>jesli bym nie poznal w odpowiednim momencie
>ich programu?
Nie uszczęśliwiaj ich chłopie na siłę.
To oni, autorzy dzieła, wyłącznie decydują jak go spożytkować.

>Jesli teraz bede gapil sie jedynie w telewizor,
>bo przeciez nie wydam 50000 na soft ktorego
>obslugi bym sie chcial wyuczyc a nauka baletu
>mnie nie pociaga to za 5-6 lat powieksze grono
>bezrobotnch a Ty bedziesz placil na moj zasilek.
>Podoba Ci sie taka wizja, bo mi wcale.
Zawsze będą potrzebni ci w pomarańczowych kamizelkach.

>Wiec nie mowcie juz, ze to myslenie komunistyczne
Niestety komunizm wyrządził krzywdę w umysłach
młodych ludzi jak Ty i niestety nie ma już dla was ratunku.
Obyście tylko nigdy nie wychowywali dzieci!

>Nie pisza, ze produkt moze zawierac bledy,
>i ze kupujesz jedynie na wlasna odpowiedzialnosc.
Oczywiście że piszą. Tylko ktoś taki jak Ty,
który nigdy nie czytał UMOWY LICENCYJNEJ
(dla ustalenia uwagi: to takie cóś nad czym klepiesz
w guzik "zgadzam się" instalując kradziony soft).
nie jest w stanie sobie tego uzmysłowić.
Pszemol