Re: g200 czy Savage ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 01:13:55 MET DST

On Tue, 29 Sep 1998 18:47:55 +0200, "Przemysław Barwaniec"
<przemasb_at_bbs.chip.pl> wrote:

<ciach - zwierzenia einfachmana>
>No nie, tego sie po prostu nie da czytac!!! Juz z pierwszymi kartami
>Mystique (170) z grudnia 1996 dostarczane byly drajwery nr 4.03.00.3160, w
>ktorych opcja dokladnego ustawiania parametrow pracy monitora byla dostepna.
>Moze po prostu nie wiedziales jak sie do tego zabrac?!

No coz - to sie nazywa znajomosc driverow. I tak dobrze ze poradzil
sobie z instalacja Power Deska. Tak to niestety jest jak komus wydaje
sie ze zjadl wszystkie rozumy a ma problemy z przeczytaniem instrukcji

<ciach>
>A skrypty AutoCAD'a, CorelDraw, programy testujace obsluge DirectDraw? Byly.
>Na podstawie Wintacha to niektorzy dochodzili do wniosku, ze w 2D Riva 128
>jest szybsza od Millenium 2.

Och w tym czasie bylo duzo wiecej testow - winbench 96, speedy,
checkit 4, speedy, wintune 97 ... Wystarczyla by tylko odrobina
samozaparcia i bez problemu mozna bylo je znalezc (w koncu ja je
znalazlem)

>Pozdrawiam
>Przemas

Pozdrowienia