Re: g200 czy Savage czy Fachman???

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 19:33:30 MET DST

Fachman napisał(a) w wiadomości: ...
>Klopot z toba jest taki ze najwczesniej otrzymujesz sprzet do testowania i
>potem przez dlugi okres masz wyrobione zdanie o nim.
>Nie to ty nie wiesz co czytasz - jak juz mowilem ze za blad mozna uznac
>niedzialanie MIDI na 83MHz. Ale z drugiej strony dlaczego uznawac to za
blad
>skoro dotyczy uzywania PCI>33Mhz.

[----]

Kurwa mac, ze tak sie soczyscie wyraze, czy ty nie potrafisz
oddzielic jednym enterem cytatu poprzednika od
swojej odpowiedzi? czy zadbac choc troche zeby
Twoje posty nie wygladaly jak sraczka po zezarciu jablek,
surowych ziemniakow, ciastek z kremem i nieswiezej watrobki??

Byc moze sa one ciekawe i wnoszace cos
nowego do dyskusji, ale za jasna cholere
nie mozna tego przeczytac dalej jak do
1/5 postu. Ponadto po grzyba cytujesz
po kilkadziesiat linijek poprzednika????
Kazdy kto czyta watek wie co bylo napisane
poprzednio i nie musi w kazdym poscie
czytac tego od nowa.

Ps.
Wszystko jest oczywiscie ;o) ale powaznie
czasami cos ciekawego widze w tym
watku, ale jak przeczytam kawalek to
dostaje zeza zbieznego usilujac dociec
co ktos napisal, co Ty napisales a co