Re: Skad wziac liste komend AT do Zoltrixa HCF56i???

Autor: Mirosław Paciorek (miroo_at_i.am.gov)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 22:50:25 MET DST

In article deMon (bkorup_at_polbox.com) says...
> wlasnie: w manualu na plycie dali skrocona liste komend i napisali ze jak mi
> malo to zabym sobie zassal z ich WorldWideWaiting... ale tam ___nie_ma___.
> owszem do innych modeli sa. No i co wy na to?
> Jesli jest takowy szczesliwiec niech mi to podesle na priva.
> z gory dziekuje (z dolu tez :-)

Na plycie jest ta sama instrukcja co i w pudelku.
Przynajmniej u mnie.
Na plycie jest rowniez instrukcja do innych
modeli zoltrixa, gdzie jest podanych duzo wiecej
komend at. Sprawdzalem kilka, ale nie dzialaja.
Byc moze HCF po prostu posiada tak skromna
liste tych komend i nie warto szukac pelnej
listy.

Powiedz, czy twoj modem ma Audiospan?
Megabajt napisal w reklamie, ze HCF-56k
posiada taka mozliwosc. Czyzby sklamali?

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"