Re: AMD K6-2 RULEZ !!! ...

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 16:12:25 MET DST

On Wed, 09 Sep 1998 13:07:54 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Swoja droga mysle, ze sila intelowskiego MMX2 znajdzie zastosowanie
>nie tylko w grach - w narzedziach do obrobki grafiki, dzwieku.. jakies
>programowe dekodery dvd etc..
>Najgorsze, ze jak programista stanie przed wyborem - mam do zrobienia
>program i musze go zoptymalizowac pod katem multimediow/grafiki 3D to
>co wybierze ? 3Dnow! czy MMX2 ? Odpowiedz jest chyba wiadoma..

 W 99% programista takich optymalizacji nie robi. Kod jest pisany w
jezyku wysokiego poziomu i do takich "features" jak MMX czy 3DNow w
ogole nie masz dostepu. Takie instrukcje powinny byc uzywane przez
API, czyli rozne Gide'y, OpenGL'e itp. Wtedy bez zawracania sobie
glowy masz pewnosc, ze twoj program w pelni wykorzysta mozliwosci
procesora.

>I dlatego tez zobaczymy czy tylko do gier bedziemy go wykorzystywac.

 A do czego bys jeszcze chcial. Do Office'a ?

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl