Re: Ustawienia Heliosa ?

Autor: Roy Batty (krzyrem_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 13:37:53 MET DST

Skoro nikt Ci nie odpowiada, to ja sie pokusze najlatwiej jak mozna
wytlumaczyc o co z tym chodzi.
W polach z Sync. ustawiasz, czy obraz generowany przez karte ma byc
synchronizowany z obrazem wyswietlanym na monitorze - w praktyce nie
zaznaczanie tego pola daje niewielki wzrost predkosci, ale moze spowodowac
nudnosci.
Wazniejsze pole to refresh rate - tutaj standardowo ustawiane jest 60 Hz.
Taka czestotliwosc jest bardzo szkodliwa dla zdrowia - miganie obrazu
powoduje zmeczenie i rozdraznienie. Jezeli nie gra sie dluzej niz 1 godz. to
mozna wytrzymac, ale jezeli monitor, ktory masz, ma czestotliwosc
odswiezania
poziomego 64 Hz - (wszystkie, nawet tanie 15 - ki) mozesz podniesc ja na 72
lub 75 Hz.

--
Roy Batty