Ustawienia Heliosa ?

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 16:42:52 MET DST

Kupiłem dla moich smarkaczy Heliosa 3D do gierek.
Nie jestem jednak fachmanem od kart 3D i jeśli można
zapytam fachowców o to co znaczą i jak powinny byc ustawione
na zakładce Właściwości ekranu - 3Dfx Voodoo Graphics
następujące przełączniki:

- Glide Settings - Sync Glide to refresh
- j.w. Refresh Rate - ile powinno być ustawione?
- Direct 3D Settings - Sync Direct 3D to refresh
- Gamma Correction - Apply Gamma to Glide

Z góry dziękuję za odpowiedź.

rhare_at_kki.net.pl