Re: Karta RIVA a Win_95

Autor: BiKeR (biker_at_kmr.pb.bielsko.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 15:39:07 MET DST

On Fri, 31 Jul 1998 12:52:37 GMT, "Kris" <kris0007_at_hotmail.com> wrote:
> Jak zależy Ci na TV (IMHO w STB działa badziewnie) to spróbuj ponownie
>zainstalować drivery STB ver 1.80. Większość problemów z instalacją Rivy
>związana jest ze złą instalacją driverów przez system a nie ich działaniem.
>Jest to może śmieszne ale w większości przypadków po prawidłowej instalacji
>jakiegokolwiek drivera można już śmiało je przeinstalowywać (bez przejścia
>przez driver VGA) i tak aż do reinstalacji samych Windows'ów. Testowałem to
>z powodzeniem na ponad 10 różnych maszynach i różnych Rivach mając 80%
> [...]

Mam Velocity i w95 osr2 i _nigdy_ niw mialem z nimi problemow.
Instalowalo sie "do strzalu", ogl chodzil itp. Ostatnio reinstalowalem
Winde i po zainstalowaniu driverow od STB ekran po restarci pozostawal
czarny. Odpalilem kompa w "safe mode", ustawilem "standard vga", a
reszta jak juz wczesniej pisalem. Moze mam szczescie, moze specjalny
egz. Rivy??? btw: STB wyposcilo modele z radiatorem i bez - moze przy
okazji cos zmienili?