Re: Karta RIVA a Win_95

Autor: Kris (kris0007_at_hotmail.com)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 14:52:37 MET DST

>Też miałem taki problem - w/w rozwišzania nie pomogły - dopiero po
>zainstalowaniu sterowników do Erazora (mam STB) karta chodzi jak powinna
>(z wyjœciem na tv musiałem się niestety pożegnać)

    Jak zależy Ci na TV (IMHO w STB działa badziewnie) to spróbuj ponownie
zainstalować drivery STB ver 1.80. Większość problemów z instalacją Rivy
związana jest ze złą instalacją driverów przez system a nie ich działaniem.
Jest to może śmieszne ale w większości przypadków po prawidłowej instalacji
jakiegokolwiek drivera można już śmiało je przeinstalowywać (bez przejścia
przez driver VGA) i tak aż do reinstalacji samych Windows'ów. Testowałem to
z powodzeniem na ponad 10 różnych maszynach i różnych Rivach mając 80%
sukcesu. Pozostałe 2 (były to STB oczywiście) ruszały bez kombinacji z
klawiaturą (instalacja driverów ok) ale jedynie na nowszych wersjach
sterowników (konkretnie chyba od 1.66 ale głowy nie dam).

Pozdrawiam.
Kris.