Re: MP3 i 486

Autor: Tomek Bialecki (tomek_bialecki_at_hotmail.com)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 10:32:29 MET DST

> że co ? masz pentiuma z Local Busem ???? Kupuję, od ręki kupuję !!!! _Serio_
> jestem tym zainteresowany !!!

> Cooger

To ze nigdy nie widziales Pentium + LB, nie znaczy, ze ta kombinacja nie istnieje. Rownie dobrze, moglbym sie upierac, ze Ciebie nie ma, bo nigdy Cie nie widzialem.

Gwoli scislosci moj komp. to notebook California Access:
Pentium 90;
HDD 1,6 GB IBM (na wzmiankowanym sterowniku Local Bus);
Karta grafiki Chips&Techs 64?? 1MB, tez na Local Bus;
16MB RAM - teoretycznie mozna rozszerzyc, ale nietypowe i drogie kosci;
Monochromatyczny display (640*480), na zewnetrznym monitorze do 1024*768 256 kolorow;
karta dzwiekowa 16 bit (jakis klon, ale daje sie czesto odpalic jako SB 16);
czytnik CD-ROM poczworna predkosc, zewnetrzny (przez PCMCIA).
FDD 1.44 MB wewnetrzny.

W swoim czasie, gdy wychodzily pierwsze pentium, widzialem tez w sklepie plyte glowna do Pentium (do desktopa) na Local Bus.

Ogolnie w testach wydajnosci wypada porownywalnie do 486 120MHz (ze wzgledu na wolna grafike i niski transfer z dysku).

Chetnie sprzedalbym Ci to nietypowe polaczenie LB + Pentium (szczegolnie, ze masz na to taka wielka ochote, a ja przymierzam sie wlasnie do kupna nowego). Niestety komputer jest zarejestrowany jako wlasnosc Politechniki Slaskiej i jako taki (z tego co wiem) nie moze byc odsprzedany.

Skoro kupujesz od reki (na _serio_ i bez zadnych smile'i) to popytam sie jeszcze, moze da sie go jakos legalnie opchnac (cena kolo 3000 NZL komplet) i dam znac na priva.

Lacze wyraze szacunku,

Tomek

   -**** Posted from Supernews, Discussions Start Here(tm) ****-
http://www.supernews.com/ - Host to the World's Discussions & Usenet