Re: NTG: Jak sie pozbyc sterownikow do Voodoo2

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 10:49:26 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> [cut]

> ^
> o wlasnie tutaj -----/

> no to pisz na grupe news:pl.comp.os.win95

A czemu Zniku, nie na news:pl.comp.gry.komputerowe.sprzet ? Nie wszystko da
sie tak prosto zaszufladkowac.

Odpowiem zreszta krotko, bo nie warto z tego robic dlugiego watku.

Naciskaj kolejno : Start / Ustawienia / Panel kontrolny. Potem kliknij dwa
razy: System. Wybierz zakladke: "Manadzer urzadzen". W grupie "Dzwieki i cos
tam jeszcze" swiecic bedziwe czerwonym wykrzyknikiem Monster II. Kliknij raz,
a jak sie zrobi niebieski to wybierz na dole "Usun". Potem jeszcz "OK". I
gotowe.

Przepraszam, ze lopatologicznie ale to sa sprawy naprawde podstawowe, wiec
zakladam ze sie raczej nie znasz na Win95.

Pozdrowienia

JP.

--
Jacek Piskozub