Re: US Robitics Sportster 33.6 Internal Ubgradable X2

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 05:09:14 MET DST

>Też mam ten modem i jednym ze sklepów sprzedawca powiedział mi, że można
>wykonać upgrade wysyłając modem do USA do Roboticsa a oni wymienią go za
>100$ na ten z V.90 - czyli nieopłacalna sprawa :-((((

nawciskali Ci niezlego, kitu.

Po pierwsze upgrade do v.90 jest ZA DARMO na BBSie lub FTP US Robotics, www.usr.com/home/online
wzglednie na www.3com.com (bo US Robotics juz nie istnieje - wchlonal go 3Com).
Jest to upgrade firmware'u, wiec nie widze potrzeby odsylac modemu do producenta - upgrade mozesz zrobic sam.

Po drugie jesli juz koniecznie chcesz wyslac modem do USR, to wymiana jest tez CALKOWICIE ZA DARMO wiec te $100 pewnie poszloby do kieszeni tych cwaniaczkow, ktorzy Ci to powiedzieli. Mieszkam w Nowym Jorku, wiec wiem dokladnie.

Pozdrawiam
Xylodius
xylodius_at_prodigy.net