Re: Re: Problemik z Panasonic KX-P6500 w NT

Autor: Robert Kujawinski (rk_at_riva.koti.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 15:13:46 MET DST

zoon_at_lu.onet.pl (Zbigniew Niedzwiedz) napisal:

>To bedziesz mial 300 dpi (bez EET)
>Uzyj drivera HP LaserJet series II.

Tak wlasnie zrobilem [pisalo w instrukcji]. Mozna tez uzyc
[wyprobowalem] driverow do KX-P4451. Wszystko to daje
300 dpi. Nie jest to malo [w drukowanio textu nie widze roznicy
pomiedzy 300 a 600] ale jak sie ma jakis sprzecik to by sie chcialo
wykorzystac jego mozliwosci. Moze sie jeszcze ukaza drivery do NT.
Albo chociaz do samego 95 [bez 3.1x] to moze wtedy da sie to puscic
w NT.

>Dobrze, ze choc moze udawac LJII (bo np. KX-P6300 juz nie).

Mialem do wyboru i teraz sie ciesze ze nie pozalowalem kasy choc
w dosie i tak drukowal nie bede.

Dzieki za porady! Pozdrawiam!

Robert Kujawinski