Re: Problemik z Panasonic KX-P6500 w NT

Autor: Robert Kujawinski (rk_at_riva.koti.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 15:13:47 MET DST

Dopadl mnie jeszcze jeden pomysl ale nie wiem czy sensowny bo
niezbyt sie na takich sprawach znam.

Mianowicie:
Jesli Windows95 wykorzystuje KX-P6500 w trybie GDI to moze w NT
z braku oryginalnych driverow wykorzystac drivery od innej drukarki
GDI drukujacej w 600 dpi. Nie liczy sie wtedy wersja PCL bo drukarka
obslugiwana jest tylko programowo [przez Winde].

Pytanie w zwiazku z tym: Jakie drukarki laserowe drukujace w 600 dpi
pracuja w trybie GDI w WinNT lub w Win95 [czasem drivery z W95 pasuja
do NT]?

Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie!!

Ps.Jesli moj pomysl jest niedorzeczny wyjasnijci, prosze dlaczego.

Robert Kujawinski