Re: Dyski twarde Samsung

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 13:03:26 MET DST

"CZaPA" <czapka_at_pertus.com.pl> wrote:

>NIE KUPUJ SAMSUNGA TO GUWNO !!!!!!!!!!!!!!

slusznie.

>ALE MOGĘ CI POLECIĆ WD CAWIAR TO MAJEPSZA FIRMA MAM
>3.2GB I JESTEM ZADOWOLONY :->

caviary to tez jedno wielkie ....... <- wstawic cos brzydkiego.
jesli do komputera jest montowany jakis dysk, powinien to byc dysk dobry.
jesli jest to dysk dodatkowy, np. w kieszeni, to mozna kupic
jakis szmelc. np. takiego caviara, bo sa tansze od reszty. tak ze jesli
nawet padnie, nie bedzie go zal :)

ps: TO NALEZY ZAPAMIETAC. PO KUPNIE DYSKU FIRMY C A V I A R
    NALEZY ZABEZPIECZYC TASME, KTORA ON JEST NAOKOLO ZAKLEJONY.
    NAJLEPIEJ KUPIC JAKAS GRUBSZA MIEKKA PLASTIKOWA TASME, I DYSK OKLEIC
    JESZCZE RAZ. BO JAK SIE ORYGINALNA TASMA NAWET ZA DRAPIE, TO JUZ
    NIE UZNAJA GWARANCJI. BO TO JEST CYT: "Uszkodzenie mechaniczne powstale
    z winy klienta".

a tak wogole caviar ma jedna podstawowa zalete. trzeba kupowac te szmelce
koniecznie z 3letnia gwarancja. malo ktoremu udaje sie tyle przetrwac :)
wtedy idzie sie do sklepu, i ZADA ZWROTU GOTOWKI W DNIU ZAKUPU.
sklep sie moze uratowac w ten sposob, ze wymieni dysk na nowy egzemplarz.
zwykle wiekszy, bo tak malych juz zwykle nie ma :)))))
oczywiscie nowy dysk tez musi byc na 3letniej gwarancji. sklep nie ma prawa
wcisnac w zamian gorszego dysku, na gorszych warunkach gwarancji niz
ten wymieniany gwarancyjnie. tak samo nie ma prawa do odliczenia okresu
gwarancji ze starego dysku. w takich przypadkach nalezy kategorycznie
zadac zwrotu gotowki, z dnia zakupu. czyli z faktury zakupu i koniec :)
a gdyby w sklepie sie upierali. to nalezy natychmiast zabrac sprzet
(pod zadnym pozorem nie zostawiac), i papierki. i nalezy przyjsc
we 4rech. nie po to zeby kogos pobic :) bo to nielegalne. lecz po to,
by miec odpowiednia ilosc swiadkow.