Re: natluc losia Clanera: === Plyty MP3 ===

Autor: Przemysław Raczek (przemekr_at_ew.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 13:00:38 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomoœci:
<35be1002.437273_at_news.rubikon.net.pl>...

>Mam inna propozycje. Niech kazdy uczestnik grupy zadzwoni mu na te
>jego komorkie i powie mu cos "milego". Jednostkowo nie wyjda jakies
>straszne koszty, a kilkadziesiat (kilkaset) "soczystych" telefonow
>moze w koncu zadziala... Chetni niech dadza znac. Ustali sie
>kolejnosc, godziny dzwonienia i spreparuje odpowiedni tekst.
>Pozdrawiam,
>Mordazy von BinHex.

Wiecie co ?

Trzeba wziasc serwerek np. Linuxowy z modemem i kazac mu dzwonic
do Czysciciela w godzinach od 22.00 do 7.00 co RND(1)*10 minut
ale tylko przez 10-15 sekund - tak zeby zadzwonilo ale on nie zdazyl
odebrac. Jak nie pospi sobie to sie zastanowi.
Jak zacznie wylaczac telefon na noc to trzeba dzwonic w dzien, tylko
dac mu mniej czasu na reakcje.
BTW a moze po prostu ustalic po numerze kto to jest, jak sie nazywa
itd. a potem zasypac jego najblizszy komisariat Policji faksami, ze
na ich terenie dziala grozny pirat komputerowy Czysciciel, który na
dodatek
pisze na liscie ze Policje i personalnie dzielnicowego ma gdzies...

Pozdrowionka

Przemek
mailto:przemekr_at_ew.com.pl