Yamaha CDRW i PackedCD

Autor: PiTER[PL] (pk_at_comart.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 13:20:15 MET DST

Jak sie tego cholerstwa uzywa?Jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o
nagrywarki i nie wiem jak nagrywac pakiety.Czytalem gdzies ze plyte nalezy
sformatowac,co uczynilem programem PackedCD,i przy jakiejkolwiek probie
nagrania czegos wywala mi ze dysk jest full lub zabezpieczony przed
zapisem.Czy do tego typu nagrywania wykorzystuje sie odpowiedni soft czy
wystarczy explorator?Mam WinOnCD 3.5 OEM,jezeli potrzebny jest inny soft to
z kad mam go zassac?Narazie to tyle:))NARAZIE...:))
Pozdrawiam
        Piotr Kalmus
          Piter[PL]
   pk_at_comart.com.pl