Re: Taryfa nocna BYLO: Multinet - Tansze o 40% impulsy telefoniczne

Autor: P.Jankowski (pjank_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 11:00:41 MET DST

Marek Tarnowski <taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl> (Mon, 27 Jul 1998 06:46:12
GMT):

>No a powiedz mi kiedy to ostatnio byla podwyzka cen uslug przez tpsa a kiedy
>podwyzka VAT'u przez rzad (domyslam sie co odpowiesz) na te uslugi. Jesli
>chodzi o VAT to nie byla to podwyzka, ale zlikwidowanie ulgi podatkowej jaka
>jest na roznego rodzaju uslugi i towary, jedna z nich to uslugi tpsa. O uldze
>tej mowiono juz kilka lat wczesniej.
>
>Jak podwyzsza VAT do np. 30% te bede wrzeszczal na caly swiat ze podrozaly
>towary i uslugi.
>
>Pozdrawiam Marek

A co ma piernik do wiatraka?
Ja tutaj chciałem rozwiać nadzieje Juliusza na jakąkolwiek _obniżkę_
(nocna taryfa) a kolega z TPSA się tłumaczy, że podwyżka VATu to nie
ich wina. (?!?)
Ja doskonale wiem, że podwyżka na pocz. roku była spowodowana przez
rząd, ale ostatnia (od lipca) ma już swoje źródło tylko u naszego
monopolisty. Ten temat był już tu omawiany, więc nie będziemy go
kontynuować.

>ps. Mam pytanie jak sie ma ten temat do grupy.

A no wcale się nie ma - proponuję więc założenie grupy
pl.narzekania.na.tpsa :)))