Re: Taryfa nocna BYLO: Multinet - Tansze o 40% impulsy telefoniczne

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 08:46:12 MET DST

P.Jankowski wrote:

> Nie obraź się ;), ale chyba ci się to śniło.
> Jedyna obniżka, jaką TPSrA zapowiadała (żeby "złagodzić" ostatnią
> podwyżkę) to zmniejszenie opłat za rozmowy międzymiastowe (akurat mnie
> to "strasznie" interesuje)

No a powiedz mi kiedy to ostatnio byla podwyzka cen uslug przez tpsa a kiedy
podwyzka VAT'u przez rzad (domyslam sie co odpowiesz) na te uslugi. Jesli
chodzi o VAT to nie byla to podwyzka, ale zlikwidowanie ulgi podatkowej jaka
jest na roznego rodzaju uslugi i towary, jedna z nich to uslugi tpsa. O uldze
tej mowiono juz kilka lat wczesniej.

Jak podwyzsza VAT do np. 30% te bede wrzeszczal na caly swiat ze podrozaly
towary i uslugi.

Pozdrawiam Marek

ps. Mam pytanie jak sie ma ten temat do grupy.