Re: Kabel do monitora

Autor: Pawel Bogus (pbogus_at_kbn.gov.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 10:41:26 MET DST

Date sent: Tue, 28 Jul 1998 21:25:31 +0200 (CEST)
Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
From: "Summit" <summit_at_friko4.onet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Subject: Kabel do monitora

> Waln13 mi sij kabel od monitora( ciekawe dzia3a ale wszystko co czerwone
> jest czarne). Poszed3em do sklepu i okaza3o sij, ?e nie ma takich kabli w
> sprzeda?ymsj monitor jest jaki6 inny), wijc kupilem jakie6 przej6cia. I co?
> gswno
> NIe dzia3a.
> Co mam zrobif ??? HMMM
> Mo?e ktos chce kupic monitor bez kabla.:)

Czesc!
Mialem kiedys podobny problem, tzn. objawy byly identyczne.
Znikla mi skladowa czerwona. Wszystko na ekranie bylo w tonacji
niebiesko-zielonej. Tekst mozesz na tym obrabiac, ale w gierkach nie
bylo krwi ;-) ))) itd. Pierwszy pomysl: oczywiscie kabel. Po
sprawdzeniu kabla okazalo sie, ze to niestyty nie kabel lecz jedna z
elektrod kineskopu udala sie do krainy wiecznych lowow. Wszelkie
proby regeneracji nic nie daly. Diagnoza serwisu: wymiana
kineskopu. Dodam tylko, ze monitor byl MAG Innovision 15", padl
pol roku po uplywie gwarancji.
Wiec jezeli to "tylko" kabel, to mozesz sie cieszyc. Na pewno
znajdziesz jakas przejsciowke lub majsterkowicza, ktory ci pomoze.
Pozdrawiam

Pawel Bogus
pbogus_at_iname.com, pbogus_at_kbn.gov.pl