Re: DVD + kamera - kto poradzi ?

Autor: Wojciech Matuszyk (mufti_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 13:29:20 MET DST

Łukasz Bajoński wrote in message <35c15b52.14664074_at_news.lublin.pl>...

>Ja się wsumie na tym nie znam ale czy czasem nie mylisz DV (Digital
>Video) z DVD ?

Dziękuję Łukaszu za odpowiedź. Sam się zastanawiam nad tym, czy czasami nie
jest to DVD lecz DV. Sęk w tym, że to mój znajomy posiada taką kamerę i
podał mi termin DVD - kamera wysyła dane przez specjalne złącze oznaczone
DVD i nie ma za bardzo do czego to przypiąć.
Poza tym DVD znaczy chyba Digital Video Drive, czyli praktycznie to samo co
DV - lecz bez DRIVE.
Być może jestem w błędzie. Jeśli ktokolwiek jest w stanie to wyjaśnić i
ewentualnie poradzić coś na temat podłączenia, oprogramowania itp. to bardzo
proszę.

Pozdrawiam serdecznie

Wojtek