pare pytan o voodoo

Autor: Roy Batty (krzyrem_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 13:05:12 MET DST

Czesc,
kupilem Vodoo Magic 3D i w zwiazku z tym mam pytania:
1. Czy zmienna SET SST_GRXCLK=5(x) dziala niezaleznie od producenta karty?
2. W jaki sposob sterownik ustawia ta zminna, czy tylko poprzez dodanie
polecenia do autoexec.bat, czy tez umieszcza polecenie w rejestrze? Jezeli w
rejestrze, to jak ja znalezc?
3. Jak sprawdzic z jakim taktowaniem dziala karta? Jakie jest jej domyslne
taktowanie - zaraz po wlaczeniu komputera?
4. Czy nie uszkodze mojej karty, jezeli bede uzywal sterownikow od Diamond
Monster 3D v 1.10?
5. Czy warto "ulepszac" karte dodajac radiatory z wiatraczkiem?
6.Czy katry z Voodoo 1 pracuja w trybie Bus Master?

--
Pozdrawiam i dziekuje z gory,
Roy Batty